Handelsbetinglser hos www.hundensmad.dk

Generelle oplysninger:

Juridisk Firmanavn : Jasper Simonsen Fotograf – Hundensmad.dk
Organisationsform :  enkeltmandsvirksomhed
CVRnr:                         14878483
Adresse:                        Bystykket 13 2850 Nærum
E-mailadresse :           [email protected]
Telefonnr. :                  +45 40501660
Etableringsår:             1991

Priser:

Hos Hundensmad tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser.
Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke og der tages forbehold for udsolgte varer.
Alle beløb er i DKK. og incl. moms.

Betaling:
Hundensmad modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, kontant, Google Pay og (Mobile Pay kun ved afhentning i Nærum).

Levering:
Leveringen med fragt er typisk 1-5 hverdage fra ordre modtagelse.

Varer kan leveres med post eller fragtmand. Vare må stilles udenfor kunden bopæl for kundens risiko, andre ønsker skal fremgå at note på bestillingen og kan medfører ekstra fragt.
Fragtmand levere normalt kun til kantsten. Ved evt. skader på produkt, skal hundensmad kontaktes hurtigst muligt, så der kan fejlsøges.

Afhentning i Nærum – mod forudbetaling og kan kun afhentes efter aftale.  Kontant betaling eller mobile pay ved telefon ordre.

Lokallageret i Nærum:
Vi har kun Profine Adult Chicken & Potatoes alm. + LB fast på lager i Nærum. Få evt. en aftale om din fodervariant.
Der kan være ekstra gebyr hvis foderet skal Bestilles til lageret i Nærum.

Retur Service:

Hundensmad tilbyder naturligvis 14 dages 100% fortrydelsesret samt reklamationsret ved evt. produktfejl.
I alle tilfælde bedes du først sende os en orienterings-mail eller besked via ovenstående kontakt mail med dit navn og ordrenummer- derefter fremsender vi en label til returforsendelsen.

Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:                          

  1.  Aftaler omfattet af § 7, stk. 2:
    Bla. Foder og godbidder til hunde og katte.

Fodervarer tages ikke retur, for at sikre mod fejlopbevaring – da vi ellers ikke kan garanterer at andre kunder ikke får dårlige fodervarer.
Varer der er bestilt særligt hjem kan ikke ombyttes.

Ved evt. leveringsskader på produkt, skal hundensmad kontaktes hurtigst muligt, så der kan fejlsøges.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt.
Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet, kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse.